REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Článek 1 | Úvodní ustanovení

1.Tento Reklamační řád (dále jen „Reklamační řád) upravuje postup Rybářského revíru Starý Ples, který provozuje Tomáš Merkl IČO: 49989014 a Simona Merklová IČO: 72805404, se sídlem Rožnov 50, Jaroměř 551 01 (dále jen „Provozovatel), vztahujících se ke službám a ubytování v Rybářském revíru Starý Ples při vyřizování reklamací Klientů.

2.Tento Reklamační řád informuje Klienty zejména o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, jakož i o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

Článek 2 | Reklamace a její uplatnění

1.Klient je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění (dále i jen „reklamace), není-li mu příslušná služba poskytnuta v souladu s uzavřenou smlouvou a/nebo platnými obecně závaznými právními předpisy.

2.Reklamaci uplatňuje Klient zařízení, kde byla Klientovi příslušná služba poskytnuta či zajištěna, a to u provozovatele rybářského revíru, skrze toto kontaktní spojení: tel.: 724 119 508.

3. Ve vztahu k poskytování ubytování ze strany Provozovatele má host právo požadovat odstranění vady, pokud obdržel jiný typ ubytování než ten, který sjednal s Provozovatelem, nebo pokud se jedná o vadu vztahující se k funkčnosti a/nebo vybavení prostor, v nichž je ubytován.

4.Klient uplatňuje reklamaci ihned po zjištění vady.

5.Provozovatel vydá klientovi písemné potvrzení o tom, kdy Klient právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace Klient požaduje a jaké jsou kontaktní údaje Klienta pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Článek 3 | Vyřízení reklamace

1. Provozovatel (ubytovací zařízení) o reklamaci rozhodne bez zbytečného odkladu. Provozovatel (ubytovací zařízení) je povinen reklamaci vyřídit a uvědomit o tom Klienta nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud Provozovatel (ubytovací zařízení) s Klientem nedohodne lhůtu delší. Uplyne-li tato lhůta marně, má Klient právo od smlouvy o poskytnutí vadného plnění odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

2.O datu a způsobu vyřízení reklamace je Provozovatel (ubytovací zařízení) povinen vydat hostovi potvrzení a je povinen mu písemně odůvodnit zamítnutí reklamace, je-li reklamace zamítnuta.

Článek 4 | Ustanovení společná a závěrečná

1. V záležitostech neupravených tímto Reklamačním řádem postupuje Provozovatel (ubytovací zařízení) dle platných obecně závazných právních předpisů České republiky, zejména pak dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.



Tento Reklamační řád je platný a účinný od 01.01.2025

Starý Ples 1.1.2025

Rybářský revír Starý Ples

Tomáš Merkl

Simona Merklová